Dat vrouwen doorgaans een stuk meer schoenen in de kast hebben staan dan mannen, dat is natuurlijk geen verrassing. Waar wij mannen vaak beschikken over gemiddeld 3 tot 4 paar schoenen, is dit bij vrouwen natuurlijk een veelvoud. Ook niet zo gek te bedenken dat wij mannen onze schoenen in principe onder iedere outfit kunnen dragen. Voor vrouwen is dit vaak niet het geval. Waar bij mannen schoenen vaak puur praktisch dienen, maken ze bij de vrouw deel uit van de outfit. Ondanks dat vrouwen vaak voldoende schoenen in de kast hebben staan, zullen ze toch met enige regelmaat een nieuw paar aanschaffen. Dus ben jij toe aan een nieuw paar dames schoenen, dan zijn dit de merken waar je echt eens naar moet kijken! NubikkWaar vrouwen vroeger veelal kozen voor een ietwat nettere schoen, zien we steeds vaker dat er een kanteling komt naar sportieve schoenen. Uiteraard geen paar afgetrapte gympen, maar een paar mooie stijlvolle sneakers zijn helemaal van deze tijd! Nubikk sneaker zijn hiervoor bij uitstek geschikt. Het is een enorm populair merk als het gaat om schoenen voor dames en kenmerkt zich door het strakke design en prachtige verfijnde afwerking. SkechersSkechers verdienen dan niet misschien de schoonheidsprijs als het gaat om het uiterlijk van de schoen, maar qua comfort is het een absolute aanrader! Vooral wanneer je lang en veel moet lopen, is het een goede manier om je voeten zoveel mogelijk te kunnen ontzien. Deze schoenen zijn namelijk voorzien van een zogeheten ‘memory’ foam. Deze foam vormt zich volledig naar je voet, waardoor je een optimaal comfort geniet. Een absolute aanrader om eens naar de Skechers dames sale te kijken en een paar betaalbare schoenen aan te schaffen om het te proberen. Andere merkenWe hebben er nu slechts twee belicht, maar zoals je je kunt voorstellen, zijn er tal van merken die ontzettend populair zijn en bovenal super fijn om te dragen en ook mooi ogen. Op ShoetimeOnline.nl vind je naast bovenstaande twee schoenmerken nog tientallen andere te gekke merken, neem dus snel een kijkje!
|
